OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Szczecin Główny – Trzebież Szczeciński (406)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2019-12-05 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,000 0
|
| 1,510
|
| 2,000 2
|
| 3,733 4
| |
| | 4,840 5
| |
| | 6,049 7
| |
| | 8,311 9
| |
| | 9,425 10
| |
| | 10,800 11
| |
| | 11,681 12
| |
| | 13,220 13
| |
| | 13,815
| |
| | 15,665 16
| |
| | 18,229 19
| |
| | 20,000
| |
| | 21,454 22
| |
| |
  Police  (Z)
23,399 24
| ¦
| ¦
  Police Zakład  (Z)
25,990 26
| ¦
| ¦
  Jasienica  (Z)
27,999 28
|
|
  Dębostrów  (Z)
31,305 32
|
| 32,975 33
|
| 35,685 37
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 octanq (2018-11-25 23:45:25)
    Strona www z bardzo cennymi zdjęciami linii i stacji z lat '70: http://berlin.bahnin…
  • #2 Lee (2019-09-22 14:44:56)
    Tor 1 w Policach 22,450-23,000 prędkość 30 km/h od 23,000 do 23,844 prędkość 40 km/h. Na odcinek Police - Trzebież Szcz. wjeżdżają na postawie tymczasowego regulaminu wówczas prędkości na odcinkach wynosi: Police - Jasienice - 40km/h, Jasienica - Niekłończyca Uniemyśl - 30km/h, Niekłończyca Uniemyśl - Trzebież Szcz. - 20 km/h, w Trzebieży Szcz. - 30km/h
  • #3 Lee (2019-12-04 15:10:43)
    Od 03.12.2019 r. rozpoczęcie rozbiórki toru szlakowego nr 1 na odcinku Szczecin Skolwin - Police w celu modernizacji.
  • #4 Michał Kłosowski (2020-06-08 08:53:14)
    Koledzy, czy do Trzebieży istnieje jakikolwiek ruch pociągów towarowych? Uważam za skandal, iż linia, przynajmniej do Polic!, nie jest eksploatowana w ruchu pasażerskim! Przecież tam powinna kursować kolej aglomeracyjna! Czemu zaprzestano ruchu na tym trakcie? Jak mniemam prędkość szlakowa nikła z uwagi na słaby stan infrastruktury, przez co podróż pociągiem do Polic i Trzebieży przegrywała z komunikacją samochodową?
  • #5 (odp. na #4) octanq (2020-06-08 12:39:12)
    Ja bym powiedział, że powinny to być pociągi Stargard - Police Zakład; Goleniów - Police Zakład; Gryfino - Police Zakład (i z powrotem, wszystkie przez Szczecin Gł.). To by dało największe potoki podróżnych, szczególnie że komunikacją miejską ciężko się dostać z dworca Szczecin Gł. do Polic.

    Ze stacją w Policach jest problem, że jest z dala od największych osiedli, ale za to jest blisko szpitala i starego miasta. Natomiast ZCh Police zatrudniają ok. 2,4 tys. pracowników, a po. Police Zakład był przy samej bramie głównej.

    St. Trzebież Szczec. jest niestety daleko od plaży (jak na dzisiejsze standardy) i daleko od centrum miasta.

    Za taką analizę już nie raz miasto wydało po kilka milionów. Nie znam szczegółów jakie są plany SKM, ale pewnie jak zwykle - gdy możliwe są sytuację: dobra, średnia, słaba, absurdalna, to w Polsce zawsze prawdziwa jest ta absurdalna.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Szczecin Główny – Trzebież Szczeciński (406)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...