OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Piła Główna – Ustka (405)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2019-07-08 (historia)

Informacje cząstkowe:

Piła Północ - Stara Łubianka (1800-01-01)
Do lat 50. przebieg linii na tym odcinku był nieco inny od obecnego - za Piłą Północ linia biegła prosto (nie zakręcała jak obecnie). Zmianę przebiegu trasy spowodowała rozbudowa lotniska wojskowego. Zachował się zarośnięty i niekompletny początkowy odcinek "starej" linii, służący do niedawna jako bocznica do lotniska. Dawny przebieg linii widoczny jest na tej mapie: http://www.schneidemuhl.net/pobierz.html - Piła i Ujście z 1936 r. (info: Krzysiek Świniarski, 2005-12-01)
Piła PŁB - Szczecinek (2004-10-13)
Kanał R5
Szczecinek - Ustka (2004-10-13)
Kanał R6
Szczecinek - Słupsk (przed 2012-12-15 (???))
Na stacjach Biały Bór, Kaczew, Kępice i Korzybie jest ograniczenie prędkości do 40 km/h wynika to nie używania automatycznych mijanek.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Linia kolejowa Piła Główna – Ustka (405)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...