OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Piła Główna – Ustka (405)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2017-08-02 (historia)

Informacje cząstkowe:

Piła Północ - Stara Łubianka (1800-01-01)
Do lat 50. przebieg linii na tym odcinku był nieco inny od obecnego - za Piłą Północ linia biegła prosto (nie zakręcała jak obecnie). Zmianę przebiegu trasy spowodowała rozbudowa lotniska wojskowego. Zachował się zarośnięty i niekompletny początkowy odcinek "starej" linii, służący do niedawna jako bocznica do lotniska. Dawny przebieg linii widoczny jest na tej mapie: http://www.schneidemuhl.net/pobierz.html - Piła i Ujście z 1936 r. (info: Krzysiek Świniarski, 2005-12-01)
Piła PŁB - Szczecinek (2004-10-13)
Kanał R5
Szczecinek - Ustka (2004-10-13)
Kanał R6
Szczecinek - Słupsk (przed 2012-12-15 (???))
Na stacjach Biały Bór, Kaczew, Kępice i Korzybie jest ograniczenie prędkości do 40 km/h wynika to nie używania automatycznych mijanek.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Pisanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.

Komentarze:

  • #1 Dariusz Renkiewicz (2017-07-07 17:26:57)
    Od dnia 03.07.2017 rozpoczął sie remont kapitalny na odcinku Słupsk - Miastko.
  • #2 (odp. na #1) Przemysław Król (2017-07-25 20:31:21)
    Na odcinku od Słupska do Szczecinka wprowadzono Kolejową Komunikację Autobusową, która ma obowiązywać co najmniej do końca bieżącego roku.

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Piła Główna – Ustka (405)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...