OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Koszalin – Goleniów (402)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2017-12-21 (przebieg)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Koszalin  (Z)
0,000 0
|
|
  Koszalin Prdm  (Z)
1,072
|
|
  Mścice  (Z)
8,410
|
| 11,650
|
|
  Będzino  (Z)
14,149
|
|
  Słowienkowo  (Z)
17,420
|
|
  Miłogoszcz  (Z)
19,630
|
|
  Tymień  (Z)
23,890
|
| 28,240
|
| 30,168
|
|
  Bagicz  (Z)
33,690
|
|
  Bagicz BSZ  (Z)
33,820
|
|
|
|
  Podczele  (Z)
37,300
|
|
  Żółczyce  (Z)
37,768
|
|
  Kołobrzeg  (Z)
42,432
 
  43,478
 
  44,037
 
 
  Korzystno  (Z)
48,331
 
 
  Stary Borek  (Z)
50,270
 
 
  Głowaczewo  (Z)
53,243
 
 
  Karcino  (Z)
56,920
 
  60,240
 
 
  Trzebiatów CPN  (Z)
64,923
 
 
  Trzebiatów  (Z)
66,711
 
 
  Gąbin  (Z)
72,430
 
 
  Górzyca Reska  (Z)
78,841
 
 
  Gryfice  (Z)
85,570
 
 
  Baszewice  (Z)
91,555
 
 
  Płoty  (Z)
99,266
 
 
  Wyszogóra  (Z)
107,574
 
 
  Żabowo  (Z)
109,915
 
 
  Nowogard  (Z)
118,237
 
 
  Wyszomierz  (Z)
124,218
 
 
  Osina  (Z)
128,266
 
 
  Burowo  (Z)
132,100
 
 
  Mosty WBK 817  (Z)
133,780
 
 
  Mosty  (Z)
134,315
 
 
  Mosty R1  (Z)
134,580
 
 
  Mosty PODG  (Z)
135,462
 
 
  Goleniów  (Z)
142,131

Odcinki alternatywne

Nazwa odcinkaOdDo
Mosty PODG – Goleniów: Mosty PODG - Goleniów
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Koszalin – Goleniów (402)

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...