OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Jarocin – Kąkolewo (360)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2017-10-08 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Jarocin  (P)
0,000 0
 
  4,773
 
 
  Góra  (P)
9,295
 
 
  Łobzowiec  (P)
11,949
 
 
  Wojciechowo  (P)
14,194
 
  19,885
 
 
  Strumiany  (P)
22,122
 
  25,631
 
 
  Godurowo  (P)
27,790
 
  31,981
 
 
  Gostyń  (P)
36,071
 
 
  Gola  (P)
39,642
 
  43,072
 
 
  Krzemieniewo  (P)
47,585
 
 
  Garzyn  (P)
51,251
 
 
  Dobramyśl  (P)
56,700
 
 
  Kąkolewo  (P)
58,638
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

  • #1 Maciej (2018-03-14 14:44:24)
    Poniżej dołączyłem link do artykułu o linii kolejowej nr 360.
    https://gostyn24.pl/…
    Odpowiedz»

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Jarocin – Kąkolewo (360)

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...