OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Poznań Wschód – Bydgoszcz Główna (356)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2018-08-17 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,000 0
 
  2,479
 
 
  Czerwonak  (P)
5,798
 
 
 
  7,120
 
 
  Owińska  (P)
10,810
 
 
  Bolechowo  (P)
14,016
 
  17,650
 
  18,848
 
 
  Przebędowo  (P)
19,950
 
 
  Łopuchowo  (P)
25,861
 
  27,050
 
  30,103
 
 
  Skoki  (P)
34,827
 
  38,786
 
 
  Przysieczyn  (P)
43,838
 
 
  Młyn Pałucki  (P)
49,225
 
 
  Wągrowiec  (P)
51,375
 
 
  Kobylec  (P)
57,193
 
 
  Grylewo  (P)
62,067
 
 
  Laskownica  (P)
65,624
 
 
  Gołańcz  (P)
70,904
 
 
  Panigródz  (P)
76,142
 
 
  Grocholin  (C)
81,766
 
 
  Kcynia  (C)
85,663
 
  93,311
 
  98,233
 
 
  Szubin  (C)
103,408
 
 
  Kołaczkowo  (C)
107,767
 
 
  Rynarzewo  (C)
113,014
 
  118,763
 
  120,720
 
  127,800
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Cyprian Kruk (2019-09-24 23:15:01)
    Szczerze, gdyby były chęci jakiejkolwiek ze strony województwa Kujawsko-pomorskiego. To tą linie można by połączyć z Bydgoszczą, Grudziądzem, Trójmiastem, chyba Tczewem i wieloma innymi dużymi miastami. Oczywiście trzeba było by linię zelektryfikować. Ale po co?? Lepiej zaniedbac, wywalić i się nie interesować. Gdyby dało by radę odwalić takie coś jak napisałem, to pociągi w kierunku Gdańska nie musiałyby jechać do Wrześni na Linie Chorzów Tczew a bezpośrednio przez Kcynie, Wągrowiec do Bydgoszczy. Kompletny bezsens, trochę pomyśleć, a ile by to czasu zaoszczedziło. Prócz IC można uruchomić kible do Bydgoszczczy, Wagrowca, Kcyni. Pole manewru jest ogromne, ale coś nie gra ze strony prawdopodobnie województwa Kujawsko pomorskiego.
  • #2 Mirek (2019-09-25 20:14:42)
    Szanowny Panie, ustalmy jedna rzecz bo do końca nie rozumiemy Pana wypowiedzi. Jakie pociągi jeżdżą do Gdańska przez Wrześnie. Żadne. Poza tym na stacji Września nie przechodzi linia Chorzów Batory-Tczew tylko jeśli takim tokiem myslenia idziemy to pewnie chodzi o Oleśnica-Chojnice. Elektryfikowac tą linie, ale w jakim celu? Gdyby mały szynobus jeździł dalej jak to teraz jezdzi do Wągrowca to by starczało. Mam wrażenie ,że Pan nigdy chyba nie jechał tą linią i nie wie jakie są zapotrzebowania? A odnośnie Województwa Kuj-Pom nie od dzis wiadomo że tam stawiają na przewóz autokarami...
  • #3 Psoter (2019-10-11 10:44:27)
    Elektryfikacja i utrzymanie jej infrastruktury ma sens przy określonej ilości przewozów towarowych (nie dotyczy to dużych aglomeracji gdzie ruch towarowy często jest wydzielony od pasażerskiego). Ale swoją drogą Kujawiacy mogli by przejawiać większe zainteresowanie przedłużeniem linii 356.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Poznań Wschód – Bydgoszcz Główna (356)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...