OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Poznań Główny PoD – Piła Główna (354)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2018-10-14 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Poznań POD  (P)
0,001 0
| |
| | 2,780
| |
| | 3,378
| |
| | 5,111
| |
| |
  Suchy Las  (P)
6,300
| |
| |
| |
| |
  Złotniki  (P)
9,525
| |
| |
  Golęczewo  (P)
13,907
| |
| |
  Chludowo  (P)
16,747
| |
| |
  Wargowo  (P)
19,424
| |
| |
  Oborniki Most  (P)
25,408
|  
|   26,196
| |
| | 27,290
|  
|  
  Rożnowo  (P)
31,407
|  
|  
  Parkowo  (P)
35,911
|  
|   42,515
|  
|   48,060
|  
|   51,836
|  
|  
  Budzyń  (P)
58,169
|  
|   63,330
|  
|  
  Chodzież  (P)
70,442
|  
|  
  Milcz  (P)
77,469
|  
|  
  Dziembówko  (P)
82,098
| |
| |
  Piła Kalina  (P)
86,026
| |
| |
  Piła Leszków  (P)
88,580
| |
| |
  Piła Główna  (P)
92,538
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #4 (odp. na #3) Mateusz Kiszka (2018-05-05 21:59:00)
    Głupotą jest nieodtworzenie drugiego toru. Głupotą, gdyż w przypadku jakiegoś wypadku na linii 351 lub planowanej jej modernizacji, potok pośpiechow i część towarów trzeba będzie skierować na linie boczne. Przy jednym torze mogą być kłopoty z przepustowościa. Nie wiem czy sbl zostanie na 354 zamontowana. To jest rewitalizacja a nie żadna modernizacja. Kłamstwo uprawia PLK ze Zbigniewem Wolnym na czele!!! Inwestycje tą zarzucono przez poprzedni i obecny rząd. Samorząd miał sie tą linią zająć,stąd tak obcieta inwestycja. Chociaż należało drugi tor odtworzyć do Obornik lub Rogoźna... Odpowiedz»
  • #5 motorniczy_4160 (2018-10-11 00:37:07)
    Od dnia 13-10-2018 (sobota) linia Id12-354 jest czynna dla ruchu pasażerskiego oraz towarowego na całym odcinku czyli od Poznań Główny PoD do Piły Głównej. Odpowiedz»
  • #6 (odp. na #4) Łukasz Kiąca (2018-10-23 10:01:22)
    Odcinek programu "KolejWizja" z 30.07.2018 r. gdzie wypowiadał się rzecznik PKP PLK S.A w sprawie modernizacji. Jest też wspomniane m.in. dlaczego nie odbudowano drugiego toru.
    https://www.youtube.…
    Odpowiedz»
  • #7 (odp. na #6) Mateusz Kiszka (2018-10-23 12:12:13)
    Oglądałem to. Szanuję plk jeśli chodzi o ludzi ale nie mogę słuchać już tej gadaniny. Chociaż nie powinno mnie to dziwić. Tak, tak drugi tor nie był odbudowany bo linia lokalna, mniejszy ruch i brak kasy umww na drugą nitke. To taka moja recenzja z filmiku dla tych co jeszcze nie obejrzeli :) Ciekawe co plk będzie gadać, jak zaczną się mścic te braki II toru?:) UMWW był ponoć skazany finansowo na ten remont, bez wsparcia od centrum... Odpowiedz»
  • #8 (odp. na #7) Przemysław Biały (2018-10-23 15:49:29)
    Dokładnie, przyjanuszowali na odbudowie II toru, a za chwilę jak będzie tor na 120km/h i UMWW będzie chciało puścić więcej pociągów w ramach kolei metropolitalnej do Rogoźna czy nawet Chodzieży, to przecież wszystko się zapcha. A towary też tędy jeżdżą przecież.

    Ze stacji na jednotorze, to zostały przecież tylko Oborniki, Rogoźno, Budzyń i Chodzież, z najdłuższym 16km odcinkiem między Rogoźnem a Budzyniem. Jak coś się zepsuje, to przecież wszystko tam stanie.

    Parkowo, Sokołowo, Ostrówki zaorane, ale przy dwutorze nie było nawet potrzeby budowania tylu mijanek nawet w XIX wieku.
    Odpowiedz»
  • #9 (odp. na #8) Mateusz Kiszka (2018-10-24 09:27:03)
    A potem będą ogłaszać przetarg na II tor, i odwalac będą propagandę plk, której przyklaszcze umww z wicemarszałkiem, i będzie propagandowy przejazd świty umww po II torze :) I te radosne twarze władz Wlkp. z wice na czele :) Odpowiedz»
  • #10 irek (2018-10-24 10:07:33)
    Czy na tej linii, problemem nr 1 jest brak II toru? Zapewne by się przydał. Na tej linii, bardziej potrzebne jest bezkolizyjne rozwiązanie, Tarnowo Rogozińskie z DK 11.
    https://www.bazakole…
    Odpowiedz»
  • #11 (odp. na #10) Mateusz Kiszka (2018-10-24 12:07:52)
    Wiele rzeczy jest w tym kraju problemem... Odpowiedz»
  • #12 (odp. na #11) Stanisław Pikul (2018-10-24 12:33:24)
    W tym przypadku chyba taki że z naszych podatków jest fundowana infrastruktura komercyjnemu przewoźnikowi. A może PLK zrobiłaby ten remont na swój koszt zaś UM zamawiał (i ewentualnie dopłacał) do przewiezionych pasażerów a nie "ryczałtem" do wszystkiego? Odpowiedz»
  • #13 Krzysztof D (2018-12-08 14:31:09)
    Mimo to, że nie jestem fachowcem to myśle że budowa mijanek w Sokołowie, Milczu i Parkowie za nie wielki koszt by trochę pomogła sytuacji na tej linii. Odpowiedz»

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Poznań Główny PoD – Piła Główna (354)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...