Linia Poznań Główny – Szczecin Główny (351)
Ostatnia zmiana: 2020-10-10 (opisy, historia)
Odcinki alternatywne
Nazwa odcinka | Od | Do |
---|---|---|
Krzyż – Drawiny (dawny przebieg): | Krzyż - | Drawiny |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#7 (odp. na #5)
Stanisław Pikul
(2019-06-24 09:23:06)
Dopisałbym także dawny posterunek odstępowy Przecławek (Krzyszkowo ?) położony mniej więcej w połowie drogi między Rokietnicą a Pamiątkowem. Działał on do czasu budowy SBL na tej linii tj. do połowy last osiemdziesiątych - od kiedy nie wiem.
-
#8 (odp. na #6)
Marcin Łaska
(2019-06-24 23:13:35)
Owszem Szczecin Port Centralny jest częścią linii 273 ale również i 351 to by teraz wyglądało że Szczecin główny nie leży na linii 351 chociaż SPC poprzedza SG
-
#9 (odp. na #8)
djSon
(2019-06-24 23:27:21)
No właśnie jest tylko częścią linii 273. Linia 351 przebiega przez Dziewoklicz. Z Portu Centralnego da się dojechać na 351 łącznikiem 855, SPA - Regalica, który nie jest częścią ani 273, ani 351, oraz z SPB do Dziewoklicza.
-
#10 (odp. na #9)
Marcin Łaska
(2019-06-24 23:41:20)
Kiedyś pamiętam regionalne pociągi zatrzymywaly się nawet na przystanku służbowym Szczecin Port Centralny SPC21
-
#11 (odp. na #10)
Darek Nowak
(2020-04-03 15:32:50)
To było jeszcze w czasach "przed-smoleńskich".
-
#12 (odp. na #11)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-08-25 00:59:17)
Czynny jest tylko obecnie tor nr 1 na odcinku Poznań POD - Kiekrz choć drugi tor jest też już gotowy+trakcja.
Na odcinku Poznań Główny - Poznań POD tor nr 1 ma jeszcze starą nawierzchnię. -
#13
Patryk Krzywiński
(2020-09-08 11:17:23)
Pytanie 1-sze czy na całej długości linii będą też modernizowane budynki dworców? 2-gie na jaką prędkość mają podnieść szlak? 3- cieczy stacja w Krzyżu będzie modernizowana? Będę wdzięczny za info. Czemu pytam? Bo teraz tam nie mieszkam, a że często tam nie będę bywał to byłbym wdzięczny za info.
-
#14 (odp. na #13)
Stanisław Pikul
(2020-09-08 20:27:37)
Trochę szczegółów tutaj: http://poznan-szczec… . Krzyż nie jest przewidziany do modernizacji w tym projekcie - będzie robiony jako element składowy Ostbahnu w trakcie jej przebudowy co ma nastąpić w nieodległym czasie (oby).
-
#15 (odp. na #13)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-09-10 21:48:30)
Linia jest teraz w całkowitej rozsypce.
Czas przejazdu Poznań - Szczecin to obecnie 5 H, głównie przez czasochłonne mijanki na kilku stacjach po drodze - cała linia jest praktycznie jedno-torowa oprócz właśnie mijanek. -
#16 (odp. na #12)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-11-20 23:21:50)
Na odcinku od Mostu Teatralnego do Poznań POD jest obecnie tylko czynny tor nr 2, tor nr 1 został już zdemontowany.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Poznań Główny – Szczecin Główny (351)