OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Słupsk – Cecenowo

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2018-03-04 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Słupsk  (G)
0,000 0
 
 
 
 
  Siemianice  (G)
4,400
 
 
  Swochowo  (G)
6,800
 
 
  Karzcino  (G)
11,100
 
 
  Cegielnia  (G)
 
  14,800
 
 
  Lękwica  (G)
18,100
 
 
  Żoruchowo  (G)
19,300
 
 
  Żelkowo  (G)
23,100
 
 
  Choćmirówko  (G)
26,100
 
 
  Będziechowo  (G)
28,400
 
 
  Rumsko  (G)
30,800
 
 
  Klęcino  (G)
33,600
 
 
  Główczyce  (G)
34,800
 
 
  Wykosowo  (G)
39,000
 
  41,200
 
 
  Dargoleza  (G)
43,400
 
 
  Wolinia  (G)
45,800
 
 
  Cecenowo  (G)
49,300

Odcinki alternatywne

Nazwa odcinkaOdDo
Główczyce – Przebędowo Słupskie: Główczyce - Przebędowo Słupskie
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Słupsk – Cecenowo

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...