OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Wrocław Główny – Jedlina Zdrój (285)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2017-10-08 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,000
   
   
  Tarnogaj  (D)
4,520
   
    6,525
   
    8,516
   
    9,100
   
    9,500
   
    10,371
   
    12,669
   
   
  Domasław  (D)
16,167
   
   
  Kobierzyce  (D)
20,593
 
  22,887
 
  26,097
 
 
  Olbrachtowice  (D)
28,767
 
  33,127
 
  33,341
 
 
  Sobótka  (D)
37,547
 
  40,314
 
  43,262
 
 
  Szczepanów  (D)
46,288
 
  49,872
 
 
  Pszenno  (D)
54,818
 
  54,978
 
  55,994
 
  58,003
 
  60,752
 
  62,270
 
  65,828
 
 
  Lubachów  (D)
67,422
 
  71,294
 
 
  Jugowice  (D)
73,888
 
 
  Olszyniec  (D)
 
 
  Jedlina Dolna  (D)
78,260
 
 
  Jedlina-Zdrój  (D)
82,166
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

  • #1 Robert Pluta (2017-03-16 23:06:56)
    Czyzby sen sie spelnil? Cz y nie mozliwe dotej pory stalo sie mozliwe? Wychodzi nato z e jak sie chce to mozna!
    http://naszesudety.p…
    Odpowiedz»
  • #2 (odp. na #1) Tommt (2017-11-21 20:36:30)
    Dobrze by było jakby odbudowali drugi tor do Kobierzyc. Skoro myśli się o kolei aglomeracyjnej to jest to wręcz mus. Odpowiedz»

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Wrocław Główny – Jedlina Zdrój (285)

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...