Linia Legnica – Pobiedna (– Jindřichovice pod Smrkem) (284/317)
Ostatnia zmiana: 2020-04-16 (kilometraż)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Łukasz Kiąca
(2017-08-28 08:14:54)
Film z dnia 19.07.2015 r. z przejazdu pociąg specjalny do Złotoryi i kopalni bazaltu w Wilkowie
https://www.youtube.… -
#2
Marek Potocki
(2019-02-01 13:28:40)
http://lwowecki.info…
"Rewitalizacja linii kolejowej nr 283 z Jeleniej Góry do Lwówka Śląskiego i 284 z Jerzmanic Zdroju do Lwówka Śląskiego ma kosztować 65 mln zł."
60 kilometrów linii pod ruch pasażerski z obiektami inżynieryjnymi, (z czego do prawie połowa trasy właściwie do zbudowania od nowa). Da się zrobić za te pieniądze? -
#3 (odp. na #2)
djSon
(2019-02-01 13:35:31)
Pewnie, że tak. Tyle też powinny kosztować mniejsze modernizacje linii kolejowych, jak kiedyś. Wiem, był poruszany temat tego, ale raczej ciężkich sprzętów torowych do moderny linii lokalnej lub drugorzędowej do ok. 70-80 km/h nie trzeba. Nawet była ostatnio modernizacja którejś linii, przeprowadzona przez MON. Też tania, 22 km za 42 mln złotych.
-
#4 (odp. na #3)
Stanisław Pikul
(2019-02-01 14:01:27)
To z Jankowej Żagańskiej do Przewozu z tym że w standardzie bocznicy - żadnej infrastruktury umożliwiającej obsługę pasażerów i prędkość maksymalna nie większa niż 60 km/h. :(
-
#5 (odp. na #4)
wasiukibic
(2019-02-01 19:59:22)
Ale co tu porównywać bocznicę wojskową do Potoku, która biegnie w nizinnym terenie bez większych obiektów inżynieryjnych gdzie na samej lwóweckiej są 3 tunele, 4 mosty (z czego jeden naprawdę konkretny), wiadukt, a dalej do Złotoryi kolejne 4 mosty, że o murach oporowych już nie wspomnę. Po drodze, koło Jerzmanic, torowisko wręcz wisi w powietrzu. Co oni zrobią za te 65 baniek, jak remont kolosa nad Jeziorem Pilchowickim wsiorbie minimum 5? PLK wyliczyło koszty remontu całego ciągu na około 120 melonów i ta kwota jest moim zdaniem bliższa prawdy. Chyba, że zrobimy jakąś biedę, ze stałymi ograniczeniami prędkości, to może się uda.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Legnica – Pobiedna (– Jindřichovice pod Smrkem) (284/317)