OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Legnica – Pobiedna (– Jindřichovice pod Smrkem) (284/317)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2018-03-06 (historia)

Wyślij nowe pliki »

pokaż też kiepskie [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] [Wersja rozszerzona]
Obraz
fot. nieznany (1909)
Obraz
fot. nieznany (1915)
Obraz
fot. nieznany (przed 1917)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. wasiukibic (1981-06-07)
Obraz
fot. wasiukibic (1981-06-07)
Obraz
fot. Werner & Hansjörg Brutzer (1983-12-31)
Obraz
fot. Werner & Hansjörg Brutzer (1984-06-07)
Obraz
fot. Werner & Hansjörg Brutzer (1984-06-07)
Obraz
fot. Werner & Hansjörg Brutzer (1984-06-07)
Obraz
fot. Werner & Hansjörg Brutzer (1984-06-07)
Obraz
fot. Gazeta Robotnicza (1988-12)
Obraz
fot. Dariusz Dąbrowski (1999-08-08)
Obraz
fot. Tomasz Korycki (pomiędzy 2000 a 2004)
Obraz
fot. Marek Potocki (2000-06)
Obraz
fot. Wojciech Frytkowski (2005-06-07)
Obraz
fot. Marek Vojáček (2005-06-18)
Obraz
fot. Marek Vojáček (2005-06-18)
Obraz
fot. Jirka Reitmayer (2005-09-11)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (przed 2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (przed 2006)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Pisanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.

Komentarze:

  • #1 Łukasz Kiąca (2017-08-28 08:14:54)
    Film z dnia 19.07.2015 r. z przejazdu pociąg specjalny do Złotoryi i kopalni bazaltu w Wilkowie
    https://www.youtube.…
  • #2 Marek Potocki (2019-02-01 13:28:40)
    http://lwowecki.info…
    "Rewitalizacja linii kolejowej nr 283 z Jeleniej Góry do Lwówka Śląskiego i 284 z Jerzmanic Zdroju do Lwówka Śląskiego ma kosztować 65 mln zł."
    60 kilometrów linii pod ruch pasażerski z obiektami inżynieryjnymi, (z czego do prawie połowa trasy właściwie do zbudowania od nowa). Da się zrobić za te pieniądze?
  • #3 (odp. na #2) djSon (2019-02-01 13:35:31)
    Pewnie, że tak. Tyle też powinny kosztować mniejsze modernizacje linii kolejowych, jak kiedyś. Wiem, był poruszany temat tego, ale raczej ciężkich sprzętów torowych do moderny linii lokalnej lub drugorzędowej do ok. 70-80 km/h nie trzeba. Nawet była ostatnio modernizacja którejś linii, przeprowadzona przez MON. Też tania, 22 km za 42 mln złotych.
  • #4 (odp. na #3) Stanisław Pikul (2019-02-01 14:01:27)
    To z Jankowej Żagańskiej do Przewozu z tym że w standardzie bocznicy - żadnej infrastruktury umożliwiającej obsługę pasażerów i prędkość maksymalna nie większa niż 60 km/h. :(
  • #5 (odp. na #4) wasiukibic (2019-02-01 19:59:22)
    Ale co tu porównywać bocznicę wojskową do Potoku, która biegnie w nizinnym terenie bez większych obiektów inżynieryjnych gdzie na samej lwóweckiej są 3 tunele, 4 mosty (z czego jeden naprawdę konkretny), wiadukt, a dalej do Złotoryi kolejne 4 mosty, że o murach oporowych już nie wspomnę. Po drodze, koło Jerzmanic, torowisko wręcz wisi w powietrzu. Co oni zrobią za te 65 baniek, jak remont kolosa nad Jeziorem Pilchowickim wsiorbie minimum 5? PLK wyliczyło koszty remontu całego ciągu na około 120 melonów i ta kwota jest moim zdaniem bliższa prawdy. Chyba, że zrobimy jakąś biedę, ze stałymi ograniczeniami prędkości, to może się uda.

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Legnica – Pobiedna (– Jindřichovice pod Smrkem) (284/317)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...