OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Twarda Góra – Nowe (242)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2016-01-29

Wyślij nowe pliki »

pokaż też kiepskie [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] [Wersja rozszerzona]
Obraz
fot. Peter83 (2014-05-25)
Obraz
fot. Michał Sosnowski (2017-08-26)
Obraz
fot. Michał Sosnowski (2017-08-26)
Obraz
fot. Michał Sosnowski (2017-08-26)
Obraz
fot. Peter83 (2018-04-01)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

  • #1 Maciej (2017-03-07 15:00:38)
    Z tego co pamietam to przewozy pasazerskie Twarda Gora - Nowe obslugiwane byly tylko i wylacznie przez wagon motorowy SN-61 183 w kolorze zielonym, zwany przez mieszkancow obu miasteczek 'Bana' albo 'Ciuchcia'...nie przypominam sobie innych pociagow na tamtej lini...a juz napewno nie SM-41... Odpowiedz»
  • #2 Marcin (2018-03-09 15:20:38)
    Pamiętam też wcześniej SN52 jak stal na peronie zeberkowym w Twardej Górze a niektóre pociagi zabierały wagony do fabryki mebli w Nowym z SM41 Odpowiedz»
  • #3 Ponk (2018-09-17 11:37:23)
    Ja kojarzę na bank SN61 i właśnie chyba coś na kształt SM41 (może jak SN bywał w naprawie??) Odpowiedz»
  • #4 roman paul poznań (2018-09-17 16:21:43)
    Nie wiem jak było w Twardej Górze ale faktycznie SN 61 takie prowadziłem. Proszę spojrzeć na mój fotoblog:spalin.flog.pl - str 1 pierwszy rząd po lewej w dół z moja podobizną. Te wagony prod węgierskiej były bardzo popularne na Polskich Kolejach, natomiast SM41 /też prod. węgierskiej/ były przeznaczone do przetoku, czyli wtaczania na tereny fabryk wagonów z konkretnym przeznaczeniem, choć nimi prowadziliśmy także lekkie pociągi pasażerskie np.Poznań - Bydgoszcz przez Wągrowiec i Szubin. Oba te typy naprawialiśmy w ZNTK Poznań. Przepraszam za tak długi wywód, jeśli ktoś chcę - mogę osobiście przesłać na maila wygląd SM41. Odpowiedz»

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Twarda Góra – Nowe (242)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...