OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Gdańsk Główny – Stargard (202)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2017-06-15 (kilometraż)

Historia linii » [Link bezpośredni]

data odcinek zdarzenie uwagi
1859-06-01 Koszalin - Białogard Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1859-06-01 Świdwin - Stargard Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1859-06-01 Białogard - Świdwin Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
data nieznana Świdwin - Stargard Zmiana ilości torów
torów: 2 lub więcej;
po 1860 Białogard - Świdwin Zmiana ilości torów
torów: 2 lub więcej;
1869-07-01 Słupsk - Koszalin Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1870-07-01 Gdańsk Główny - Sopot Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1870-09-01 Sopot - Słupsk Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
data nieznana Rumia - Wejherowo Zmiana ilości torów
torów: 2 lub więcej;
data nieznana Gdańsk Główny - Gdynia Główna Zmiana ilości torów
torów: 2 lub więcej;
1945 (???) Białogard - Runowo Pomorskie Zmiana ilości torów
torów: jeden;
1951-01-02 Gdańsk Główny - Sopot Elektryfikacja
system zasilania: 800V DC;
1953-07-22 Sopot - Gdynia Główna Elektryfikacja
system zasilania: 800V DC;
1956-01-15 Gdynia Główna - Gdynia Chylonia Elektryfikacja
system zasilania: 800V DC;
1957-12-30 Gdynia Chylonia - Wejherowo Elektryfikacja
system zasilania: 800V DC;
1969-10-19 Gdynia Główna - Wejherowo Elektryfikacja
system zasilania: 3000V DC;
przełączenie z systemu 800 V pr. stałego
1976-12-20 Gdańsk Główny - Gdynia Główna Elektryfikacja
system zasilania: 3000V DC;
przełączenie z systemu 800 V pr. stałego
1986-12-16 Runowo Pomorskie - Stargard Elektryfikacja
system zasilania: 3000V DC;
1987-07-15 Świdwin - Runowo Pomorskie Elektryfikacja
system zasilania: 3000V DC;
1987-12-14 Białogard - Świdwin Elektryfikacja
system zasilania: 3000V DC;
1988-06-30 Koszalin - Białogard Elektryfikacja
system zasilania: 3000V DC;
1988-12-02 Słupsk - Koszalin Elektryfikacja
system zasilania: 3000V DC;
1989-09-07 Wejherowo - Słupsk Elektryfikacja
system zasilania: 3000V DC;
po 2013-12-15 (???) Gdynia Główna - Gdynia Chylonia Zmiana ilości torów
torów: 2 lub więcej;

Historia numeracji » [Link bezpośredni]

data odcinek numer uwagi
1985 Gdańsk Główny - Stargard 202

Rozkłady jazdy » [Link bezpośredni]

1922 – 1933 »
1934 – 1948 »
1949 – 1959 »
1959 – 1973 »