OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Bytom – Wrocław Główny (132)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2020-01-07 (kilometraż)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Bytom  (S)
17,365
| |
| |
  Bytom Bobrek  (S)
20,052 3
| |
| | 23,160 6
¦ ¦
¦ ¦ 24,575
¦ ¦
¦ ¦ 28,257 11
¦ ¦
¦ ¦ 30,328 13
¦ ¦
¦ ¦ 32,213 15
¦ ¦
¦ ¦
  Przezchlebie  (S)
34,752 18
¦ ¦
¦ ¦
  Czechowice  (S)
¦ ¦
¦ ¦
  Pyskowice  (S)
40,110 23
| |
| |
  Paczyna  (S)
44,767 28
| |
| |
  Toszek  (S)
49,920 33
| |
| | 53,837 37
| |
| |
  Kotulin  (S)
56,249 39
| |
| | 59,118 42
| |
| | 66,931 50
| |
| |
  Szymiszów  (O)
73,004 56
| |
| | 80,523 63
| |
| | 84,585 67
| |
| |
  Walidrogi  (O)
| |
| |
  Malina  (O)
| |
| | 95,769 79
| |
| |
  Opole Główne  (O)
99,322 82
| |
| | 101,331
| |
| | 102,085
| |
| |
| |
| | 107,030
| |
| | 112,385
| |
| |
  Przecza  (O)
119,858
| |
| |
  Lewin Brzeski  (O)
124,370
| |
| | 124,715
| |
| |
  Łosiów  (O)
130,041
| |
| |
  Brzeg  (O)
139,447
| |
| |
  Brzezina  (O)
| |
| |
  Lipki  (O)
148,076
| |
| |
  Lipki Podg  (O)
148,945
| |
| |
  Oława  (D)
154,513
| |
| |
  Lizawice  (D)
161,866
| |
| |
  Lizawice Podg  (D)
162,800
| |
| | 167,205
| |
| | 170,974
| |
| | 173,124
| |
| | 175,726
| |
| |
| |
| | 181,041
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Damian Stupień (2016-10-01 00:31:13)
    Filmik z kabiny z przejazdu odcinkiem Bytom Bobrek -> Zabrze Biskupice: https://www.youtube.…
  • #2 Yamess (2020-01-05 08:49:21)
  • #3 (odp. na #2) wasiukibic (2020-02-17 13:23:34)
    https://bytomski.pl/…
    Tutaj jest napisane, że rozważa się odbudowę linii Bytom - Ruda Orzegów. Kosmos.
  • #4 (odp. na #3) zenOBeK (2020-02-17 15:08:14)
    >> wraz z budową łącznicy Ruda Orzegów – Ruda Śląska.
    Zauważ, że wtedy powstałoby bardzo fajne połączenie Bytom-Zabrze-Gliwice. Jeśli prędkość pociągów byłaby większa niż 40 km/h to byłoby to dużą konkurencją dla aktualnych tramwajów i autobusów, które zachaczają o wszystko o co da się zachaczyć. Torowiska tramwajowe pomiędzy Zabrzem i Bytomiem pewnie będą remontowane jeszcze przez dziesięciolecia i tu sytuacja jest jeszcze gorsza.

    Ciekawe.
  • #5 (odp. na #4) wasiukibic (2020-02-18 10:52:26)
    Patrząc z perspektywy Bytomia i Rudy 1 byłby to na pewno jakiś erzac za idiotyczną likwidację 18, której Bytom był zawsze przeciwny, tylko że 18 jechała wzdłuż zabudowy głównej ulicy Piastowskiej, natomiast linia kolejowa przebiega opłotkami, pomiędzy Rudą 1, a Orzegowem, i co najważniejsze, nie obsługuje południowej części osiedla. Z drugiej strony jest bliżej starszej części Orzegowa, która ma kawałek drogi do 9. Przebieg tramwaju pomiędzy Zabrzem a Bytomiem również jest dużo lepszy niż linii kolejowej, bo przecina niemalże na pół Biskupice i północne rubieże Bożywerka. Na odcinku Platan - Bożywerk 5 ma dobre napełnienie, a pociąg staje w polu, pośrodku niczego i nie ma szans, żeby ten stan rzeczy zmienić. W tym przypadku i tramwaj i pociąg miałby swoją rolę do spełnienia, nie będąc konkurencją dla siebie nawzajem.
  • #6 Opolanin (2020-03-19 16:09:15)
    Przejazd z Wrocławia do Opola z wykorzystaniem ETCS-u poziomu 2
    https://www.youtube.…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Bytom – Wrocław Główny (132)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...