OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Kutno – Piła Główna (18)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2016-10-28 (historia)

Historia linii » [Link bezpośredni]

data odcinek zdarzenie uwagi
1851-07-27 Bydgoszcz Główna - Piła Główna Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1861-10-24 Toruń Główny - Bydgoszcz Bielawy Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1862-12-04 Kutno - Aleksandrów Kujawski Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1862-12-05 Aleksandrów Kujawski - Toruń Główny Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
po 1863 Kutno - Toruń Główny Zmiana ilości torów
torów: 2 lub więcej;
1889 Bydgoszcz Główna - Piła Główna Zmiana ilości torów
torów: 2 lub więcej;
1910-01-01 Toruń Główny - Bydgoszcz Bielawy Zmiana ilości torów
torów: 2 lub więcej;
1964-09-11 Bydgoszcz Bielawy - Bydgoszcz Główna Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: 2 lub więcej; prześwit: 1435 mm;
1967-10-05 Bydgoszcz Wschód - Bydgoszcz Główna Elektryfikacja
system zasilania: ;
1984-07-20 Toruń Główny - Bydgoszcz Wschód Elektryfikacja
system zasilania: ;
1985-05-31 Aleksandrów Kujawski - Toruń Główny Elektryfikacja
system zasilania: ;
1985-12-21 Kutno - Aleksandrów Kujawski Elektryfikacja
system zasilania: ;
1989-12-23 Bydgoszcz Główna - Piła Główna Elektryfikacja
system zasilania: ;

Historia numeracji » [Link bezpośredni]

data odcinek numer uwagi
1985 Kutno - Piła Główna 18

Rozkłady jazdy » [Link bezpośredni]

1867 – 1931 »
1931 – 1942 »
1942 – 1953 »
1954 – 1964 »
1964 – 1983 »