OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Galeria zdjęć użytkownika

Sortuj wg Filtr tagów
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 338
Ciecierzyn
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-03-09;
Ciecierzyn - widok z drogi nr 19. Latarnie na nasypie wskazują na usytuowanie peronu.

Stacja: Ciecierzyn

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 403
Ciecierzyn
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-03-09;
Przyczółki mostu od strony Lublina. Widać, że przyczółki mostu są szerokie - na tyle by zmieścić drugi tor.

Stacja: Ciecierzyn

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 422
Ciecierzyn
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-03-09;
Przyczółki mostu od strony peronu. Zdjęcie wykonane z drogi pod mostem. Widać tablicę z nazwą przystanku. Wejście na peron usytuowane jest przy budynku dworca schodami po dosyć wysokim nasypie, na którym usytuowany jest peron.

Stacja: Ciecierzyn

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 444
Ciecierzyn
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-03-09;
Peron przystanku Ciecierzyn znajduje się w zasadzie w linii prostej na wysokim nasypie. Przy jego końcu, patrząc w stronę Łukowa, lekko zakręca w prawo.

Stacja: Ciecierzyn

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 354
Ciecierzyn
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-03-09;
Schody na peron. Na peron prowadzą dosyć szerokie schody. Obecnie bardzo zaniedbane. Zdjęcie robione wieczorem, więc słaba jakość oświetlenia.

Stacja: Ciecierzyn

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 422
Ciecierzyn
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-03-09;
Zaraz przed początkiem peronu usytuowany był do końca jesieni 2011 stalowy most na konstrukcji kratownicy. Malowniczo wpisywał się w linię dodając uroku temu przystankowi nietypowo położonemu na wysokim nasypie. Obecnie most nie istnieje - został zdemontowany z uwagi na nie spełnianie wymogów dot. wznowienia ruchu i trwającą modernizację linii nr 30 na odcinku Lublin Północny - Lubartów. Zastąpi go nowa konstrukcja.

Stacja: Ciecierzyn

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 382
Ciecierzyn
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-03-09;
Widoczny słupek kilometrażowy przy peronie przystanku Ciecierzyn.

Stacja: Ciecierzyn

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 675
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Widok w kierunku Puławy R1, skąd odchodzi tor bocznicy do byłego zakładu żelatyny Puławskiej. Tor o którym mowa widać na pierwszym planie. W tle pociąg osobowy relacji Lublin-Dęblin oraz kominy Zakładów Azotowych Puławy SA.

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 581
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Bocznica Żelatyny Puławskiej. Na pierwszym planie widać tor bocznicy byłej żelatyny Puławskiej. Dalej widoczne tory linii dwutorowej na odcinku Puławy Chemia - Puławy Azoty.

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 533
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Klilometr 0,5. Słupek kilometrażowy przy torze bocznicy puławskiej żelatyny (niedaleko przystanku Puławy-Chemia znajdującego się na zelektryfikowanej dwutorowej linii Lublin-Dęblin).

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 546
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Widok w kierunku Puławy-Chemia. W tle dwa tory linii Dęblin-Lublin. Na pierwszym planie tor bocznicy byłego zakładu żelatyny puławskiej.

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 516
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
W drodze do byłej żelatyny. W tle widać peron przystanku Puławy-Chemia. Tor bocznicy byłej żelatyny mocno zarósł.

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 282
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;

Most na rzece rzece Kurówce w okolicach dzielnicy Puław 'Wólka Profecka', w połowie drogi pomiędzy Puławy-R1, a byłym zakładem żelatyny Puławskiej, do którego pierwotnie prowadził.

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 570
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: przed 2011-04-15;
Mosty na kanale przy Puławy-R1. Widoczny nieco dalej most o nieco wyższej konstrukcji (kratownicowej) to most pod torem bocznicy żelatyny puławskiej odchodzącym z Puławy-R1. Obok (bliżej) znajdują się zmodernizowane mosty na dwóch torach linii Lublin-Dęblin. Wcześniej wyglądały tak samo jak ten pod torem bocznicy.

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 542
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Łukiem przez las… W tym miejscu (nieco dalej w tle) tor bocznicy biegnący do byłej żelatyny z Puławy-R1 oddala się od linii Lublin-Dęblin. W tle przez drzewa przebijają się kominy Zakładów Azotowych. Po prawej stronie za lasem znajduje się przystanek Puławy-Chemia.

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 577
Puławy R1
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Do Puławy-Centrum. Dalej tor bocznicy byłej żelatyny oddala się od linii Lublin-Dęblin i podąża w kierunku Puławy-Centrum (wg nomenklatury kolej.one.pl). Tak naprawdę tor biegnie do byłego zakładu żelatyny Puławskiej, który zlokalizowany był przy ulicy Dęblińskiej w Puławach, a raczej do tego, co z niego pozostało. Obecnie na terenach po tym zakładzie znajdują się Hipermarkety.

Stacja: Puławy R1

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 636
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Pod obwodnicą Puław. Widok w kierunku Puławy-R1. Widoczne płyty drogowe po byłym przejeździe kolejowym niestrzeżonym.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 633
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
W tym miejscu tor się urywa. W tle fundament ogrodzenia zakładu byłej żelatyny (tu była brama wjazdowa) oraz dalej budynek byłej lokomotywowni jednostanowiskowej, który jeszcze nie został wyburzony… jednak raczej jego dni są policzone.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 764
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Do byłej żelatyny. Po prawej stronie widać ogrodzenie (okolice ul. Dęblińskiej w Puławach). W chwili wykonywania zdjęcia za tym ogrodzeniem znajdował się budynek z dodatkowymi torami bocznicy stanowiska rozładunku cystern kolejowych stacji paliw.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 761
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Stanowisko rozładunku cystern. Dobrze zachowane stanowisko rozładunku cystern (jak mniemam - z uwagi na wystające z ziemi rury z zaworami pomiędzy torami). Pamiętam też lokomotywkę SM03 ciągnącą kiedyś często cysterny w tym kierunku. W tle nasyp obwodnicy Puław.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 715
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Wnętrze lokomotywowni. Widać kanał rewizyjny. Tory zostały zdemontowane.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 675
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Za ogrodzeniem stacji paliw. Rzut okiem za ogrodzenie w okolicach bramy wjazdowej do na bocznicę stacji paliw. Widać dodatkowe tory bocznicy na które wjazd znajdował się poprzez rozjazdy zlokalizowane w okolicach byłej lokomotywowni.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 596
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Rzut okiem za ogrodzenie. Widać dodatkowe tory w okolicach bocznicy stacji paliw.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 621
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Widok od strony lasu. Na pierwszym planie tor bocznicy puławskiej żellatyny w okolicach bramy wjazdowej do byłego zakładu. Dalej widać betonowe ogrodzenie i nieczynne budynki.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 619
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Tory do stanowiska rozładunku cystern. Za bramą tor jest zachowany. Przed bramą torów nie ma.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 760
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Lokomotywownia jednostanowiskowa. W ziemi widać betonowe podkłady, pozostałość po torach kolejowych. Budynek obecnie schowany jest za jednym ze zbudowanych w tamtych okolicach marketów.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 712
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Zachowany zwrotnik jednego z rozjazdów obok bramy.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 655
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Istniejąca brama wjazdowa na stanowisko rozładunku cystern. Za bramą zaczynają się znowu tory (rozjazdów). Widać też zwrotnik.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 681
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Lokomotywownia z profilu. Z budynku byłej lokomotywowni jednostanowiskowej pozostał jedynie szkielet. Stan na kwiecień 2011.

Linia: Puławy – bocznice

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 574
Puławy – bocznice
powiększ
Autor: Jarek Franczyk
data: 2011-04-12;
Zachowane tory i rozjazdy. Widok w kierunku obwodnicy Puław nieopodal marketu Tesco.

Linia: Puławy – bocznice

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...